Естафета професійної єдності
В рамкам Всеукраїнського тижня професій викладачами та майстрами з професії «Контролер – касир; обліковець з реєстрації бухгалтерських даних» було проведено «Естафету професійної єдності». Конкурс професійної майстерності дав можливість учням продемонструвати знання з широкого кола питань, що стосуються контрольно – касового обладнання та бухгалтерського обліку, розкрити практичні уміння і навички контролера – касира та бухгалтерської справи, на комунікабельність та розкриття особистості учнів.
У кожному конкурсі всі учасники проявили високий рівень професійної майстерності щодо основних команд по програмуванню товарів, ціни та кількості, по відгадуванні основних термінів та понять контролера – касира та проходженню тестів про національну грошову одиницю України, відображення в обліку активів, капіталу, зобов'язань, господарських процесів та їх результатів. Участь у професійному конкурсі сприяє закріпленню, збагаченню та поглибленню знань, набутих у процесі навчання, розширенню кругозору учнів, виробленню вмінь і навиків самоосвіти, формуванню наукового світогляду, виявленню і розвитку індивідуальних творчих здібностей і навичок.
Відкритий урок на тему: «Програмування основних параметрів»
вправу «Знайди пару», де учні мали знайти відповідну команду до кожного із поданих понять за допогою сервісу LearningApps .
Відкритий урок з елементами веб – квесту
«Платоспроможність державних грошових знаків»
Відкритий урок був проведений з елементами веб – квесту для повторення і узагальнення вивченого матеріалу. Метою уроку було закріпити теоретичні знання про роль сучасних грошей в суспільстві та житті людини. Для визначення теми уроку учням було завдано загадки, які вони мали розгадати та представлено «чорну скриньку» в якій був основний елемент нашого уроку.
Мотивацією навчання передбачено використання QR – кодів за допомогою яких учні вирішували поставленні завдання та з кожним разом закріплювали знання: про функції грошей, їх захисні елементи, історію походження грошових знаків.
Потім для сприйняття та засвоєння навчального матеріалу учні працювали з практичними завданнями, вирішували проблемні ситуації, презентували свої відповіді у цифрових застосунках learningapps, wordwall, mentimeter.
Поставленні завдання учням сподобалися і за допомогою рефлексії здобувачі освіти відображали свій настрій за допомогою відповідних картинок.
В підсумку уроку всі учні показали високий рівень підготовки, глибокі знання з предмету «Контрольно – касове обладнання», обґрунтовано і в коректній формі надавали висновки.

Проблемний семінар
27 березня 2018 року майстри виробничого навчання з професії “Контролер-касир; обліковець з реєстрації бухгалтерських даних” Керницька Л. В. та Воробйова О.А. відвідали обласний проблемний семінар педагогічних працівників професій економічного та торговельного напрямків. В рамках програми семінару ми взяли участь в грі-квесті “Успішний комерсант” на базі ТЦ “Епіцентр”, відвідали відкритий урок з використанням інтерактивних технологій з теми: “Бухгалтерський облік на підприємствах різних галузей та форм власності, тренінг професійного успіху “Творець своєї долі” та ін. Майстри Центру почерпнули досвід роботи з елементами дуальної системи в навчально-виробничому процесі.
З нагоди 200-річчя Національного університету “Львівська політехніка” було проведено Всеукраїнську науково-практичну конференцію. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції присвяченої 200-річчю Національного університету “Львівська політехніка” надруковано у збірнику “Проблеми підготовки педагогів для професійної освіти: теорія і практика”. Я поділилась досвідом роботи з професії “Контролер-касир”, написавши актуальну статтю на тему: “Втілення інноваційних технологій в процес виробничого навчання”.В статті висвітлюється необхідність впровадження прогресивних методів в навчальному середовищі, наведені приклади з професії “Контролер-касир”, узагальнено переваги інноваційних засобів для успішного здобуття майбутньої професії.
Відкритий урок виробничого навчання "Службове виведення готівки"
Педагогічні читання

Виступ на тему "Мистецтво підніматися до почуттів дитини"
Немає коментарів:
Дописати коментар