Атестація

Естафета професійної єдності

В рамкам Всеукраїнського тижня професій викладачами та майстрами з професії «Контролер – касир; обліковець з реєстрації бухгалтерських даних» було проведено «Естафету професійної єдності». Конкурс професійної майстерності дав можливість учням продемонструвати знання  з широкого кола питань, що стосуються контрольно – касового обладнання та бухгалтерського обліку, розкрити практичні уміння і навички контролера – касира та бухгалтерської справи, на комунікабельність та розкриття особистості учнів.

    У кожному конкурсі всі учасники проявили високий рівень професійної майстерності щодо основних команд по програмуванню товарів, ціни та кількості, по відгадуванні основних термінів та понять контролера – касира та проходженню тестів про національну грошову одиницю України,  відображення в обліку активів, капіталу, зобов'язань, господарських процесів та їх результатів.     Участь у професійному конкурсі сприяє закріпленню, збагаченню та поглибленню знань, набутих у процесі навчання, розширенню кругозору учнів, виробленню вмінь і навиків самоосвіти, формуванню наукового світогляду, виявленню і розвитку індивідуальних творчих здібностей і навичок.


Відкритий урок на тему: «Програмування основних параметрів»

  
Урок мав на меті формувати предметні компетентності розуміння понять програмування, заголовок чеку, заключне повідомлення; уміння  використовувати набутті знання на практиці для програмування імені касира, кількості касирів, заголовку чеку, кінцевого повідомлення; уявлення про роль сучасних ЕККА в суспільстві та  житті людини. Для того, щоб пригадати основні касові апарати та їх характеристики застосувала гру «Склади пазл», де учні за допомогою QR –коду переходили на інтернет - сервіс  і складали пазл . Використала хмари тегів, також гру «Шифрувальник»,
вправу «Знайди пару», де учні  мали знайти відповідну команду до кожного із поданих понять за допогою сервісу LearningApps .

Відкритий урок з елементами веб – квесту 

«Платоспроможність державних грошових знаків»

Відкритий урок був проведений з елементами веб – квесту для повторення і узагальнення вивченого матеріалу. Метою уроку було закріпити теоретичні знання про роль сучасних грошей в суспільстві та  житті людини.

    Для визначення теми уроку учням було завдано загадки, які вони мали розгадати  та представлено «чорну скриньку» в якій був основний елемент нашого уроку.

    Мотивацією навчання передбачено використання QR – кодів за допомогою яких учні вирішували поставленні завдання та з кожним разом закріплювали знання:  про функції грошей, їх захисні елементи, історію походження грошових знаків.

   Потім  для сприйняття та засвоєння навчального матеріалу учні працювали з практичними завданнями, вирішували проблемні ситуації, презентували свої відповіді у цифрових застосунках learningapps, wordwall, mentimeter.  

   Поставленні завдання учням сподобалися і за допомогою рефлексії здобувачі освіти відображали свій настрій за допомогою відповідних картинок.

   В підсумку уроку всі учні показали високий рівень підготовки, глибокі знання з предмету «Контрольно – касове обладнання», обґрунтовано і в коректній формі надавали   висновки.


Проблемний семінар

27 березня 2018 року майстри виробничого навчання з професії “Контролер-касир; обліковець з реєстрації бухгалтерських даних” Керницька Л. В. та Воробйова О.А. відвідали обласний проблемний семінар педагогічних працівників професій економічного та торговельного напрямків. В рамках програми семінару ми взяли участь в грі-квесті “Успішний комерсант” на базі ТЦ “Епіцентр”, відвідали відкритий урок з використанням інтерактивних технологій з теми: “Бухгалтерський облік на підприємствах різних галузей та форм власності, тренінг професійного успіху “Творець своєї долі” та ін. Майстри Центру почерпнули досвід роботи з елементами дуальної системи в навчально-виробничому процесі.


З нагоди 200-річчя Національного університету “Львівська політехніка” було проведено Всеукраїнську науково-практичну конференцію.  Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції присвяченої 200-річчю Національного університету “Львівська політехніка” надруковано у збірнику  “Проблеми підготовки педагогів для професійної освіти: теорія і практика”. 
Я поділилась досвідом роботи з професії “Контролер-касир”, написавши актуальну статтю на тему: “Втілення інноваційних технологій в процес виробничого навчання”.
В статті висвітлюється необхідність впровадження прогресивних методів в навчальному середовищі, наведені  приклади з професії “Контролер-касир”, узагальнено переваги інноваційних засобів для успішного здобуття майбутньої професії.

Відкритий урок виробничого навчання "Службове виведення готівки"

6 лютого 2018 року я провела відкритий урок на тему: “Службове виведення готівки” для учнів 13 групи спеціальності “Контролер-касир”. Урок супроводжувався використанням мультимедійного обладнання, що збільшило можливості передачі інформації.








Мною було визначено навчальну та виховну мету заходу, дотримано структури уроку.  В ході уроку учнями використовувалися схеми, інструкційні карти та інший роздатковий матеріал. Всю нову інформацію я одразу показувала практично (на касових апаратах МІNI 600.04 MINI 500.02).

Педагогічні читання

 В навчальному закладі  17 січня 2018 року було проведено  педагогічні читання,  на тему: «Справжнє виховання дитини у вихованні самих себе» (за педагогічною спадщиною педагогів – гуманістів). Я виступила з темою "Мистецтво підніматися до почуттів дитини" (за педагогічною спадщиною Януша    Корчака).
 
Виступ на тему "Мистецтво підніматися до почуттів дитини"

Позаурочний захід "Чого б ти не навчався, навчаєшся для себе"

21 грудня мою було проведено позаурочний захід серед учнів І та ІІ курсів з професії «Контролер; касир». Захід пройшов під девізом: «Чого б ти не навчався, навчаєшся для себе».
У ході позаурочного заходу учні були поділені на дві команди: «Продавці» і «Касири» і змагалися між собою у конкурсах: «Візитка»; «Добра реклама – бізнесу мама»; «Збережи життя»; «Бліц-касир»; «Загадка»; «Вільна каса».
За результатами змагань перемогу здобула команда першокурсників «Касири» у складі Юшка Костянтина, Саміло Галини, Ніцевича Ярослава, Предченко Анастасії, Муляра Ярослава, Віхістюк Яни.

 Відкритий урок в/н  на тему “Виконання заключних операцій на різних типах ЕККА”

27 березня 2017 року було проведено відкритий урок з виробничого навчання по професії "Контролер-касир" . На уроці учні дізналися про основні етапи заключних операцій на касових апаратах, їх призначення, застосувували набуті знання на практиці, виконуючи завдання майстра.






Немає коментарів:

Дописати коментар

Презентація